top of page

Olasz kaland a kanálisok között

Bátran kijelenthetem, hogy az idei évem is sok munkával telt. Bár még vissza vannak az utolsó hónapok, és nem tudhatom, mit tartogat a jövő számomra!

Az azonban biztos, lesz mit elmesélnem nektek az elmúlt időszakról. Igérem mindent megmutatok szépen lassan.

Elsőként egy különleges helyről szeretnék mesélni. Bár messzire kellett menni, úgy gondolom minden percét megérte az utazás, hisz csodás képek készülhettek.

Remélem kiváncsiak vagytok...

Tavasszal egy különleges fotózásnak lehettem részese, bár már jó pár hónapja készültek ezek a fantasztikus képek, én most szeretném veletek megosztani őket!

Egy csodálatos helyszínen kreatív emberek találkoztak és képekké formálták Dia és Tomi álmait!

Én gondolni se mertem volna, hogy valaha ilyen messze is eljuthatnak az alkotásaim, de remélem, ez csak a kezdet! Nagyon meglepődtem mikor Bálint elárulta hol is lesz a fotózás, de annál nagyobb izgalommal és lelkesedéssel vetettem bele magam a munkába!

Az úti célunk Olaszország: lágyan ringatózó gondolák, a sirályok csevegésének zaja, talán mindenkinek ezek a gondolatok jutnak az eszébe, ha Velencéről van szó.

A kanálisok városa minden évszakban magával ragadó, ezért nem véletlen az sem, hogy a Párunk is fotózásuk helyszínéül Velencét választota.

Így a csapatunk egy szép májusi napon autóba pattant, és meg sem ált Velencéig.

Fantasztikus érzés, hogy én is részese lehettem ennek a kalandnak, bár csak a munkám utazott, de úgy érztem a képeket nézve, mintha magam is ott sétáltam volna az ódon kisutcákban.

Az utcákon, ahol jól eshet eltévedni és beleveszni a mába.

A történet csupán egy egyszerű kreatív fotózásnak indult, de sikerült belecsempészni egy kis mesebeliséget! A milliő és a csodás terek mindezt lehetővé is tették, csupán egy csipetnyi csodára volt szükség, és máris a Karneválon érezhettük magunkat.

Az általam megálmodott kiegészítőkben igyekeztem egy könnyed letisztult hangulatot megteremteni, amit a karnevál inspirált! Így született meg a virágos fejdísz a hozzá illő maszkkal és kitűzővel.

A vibráló meleg színek mellé nem is illett volna más, mint a fehér. Ami tökéletesen kiemelte és hangsúlyossá varázsolta Diát és Tomit. Olyanok voltak mint egy hercegi Pár, akiknek a léptei alatt életre keltek a kanálisok!

A fényképeket Bálint készítette, aki évek óta foglalkozik már fotózással, és ő alapította FIRST SIGHT STUDIO esküvői fotózassal és filmezéssel foglalkozó cégét! A videót pedig Konrád / VKCINEMA -This is your Movie / készítette, akivel Bálint kapcsolata már a művészeti iskola óta nagyon szoros, és minden komolyabb projekten együtt dolgoznak! Munkáikat az érzelmek egyedi megjelenítése jellemzi, valamint egy különleges hangulatú színvilág. Ettől váltak a képeik olyan érzékennyé és hihetetlenül különlegessé, ami magával ragadja az embert.

 

A csapat, akik az álmomból valóságot teremtettek:

Fotó: Takács Bálint- FIRST SIGHT STUDIO

Video: Vida Konrád- VKCINEMA

Papír kellékek: Papír Róka- Rendezvény szervezés és dekoráció

A Pár: Dia és Tomi

Helyszín: Olaszország, Velence

Bejegyzések
Archive
No tags yet.
bottom of page